SIAPA SAYA?



Saya merupakan state manager@IB piphijau. Seorang warga pendidik di Sabah. Oleh kerana kecintaan kepada ilmu, saya mendalami ilmu forex dan banyak menimba ilmu dan pengalaman dari otai2 terutamanya dari cikgu Along sendiri yakni CEO piphijau. Banyak liku-liku yang telah saya harungi di alam forex..pelbagai jenis ragam org yg telah saya temui. Malah ada yg mempergunakan forex utk menipu org awam sehingga mencalar nama forex itu sendiri bg menambah kekayaan. Bak kata org bukan senang nak jadi senang. Anda perlu melalui ranjau berliku utk berjaya. Perlu terjun mendalami ilmu ini. Namun dengan disiplin dan pengurusan yg betul. Tidak mustahil forex menjadi salah satu jalan menjana pendapatan tetap kita. Saya mengalu-alukan kepada sesiapa jua yg ingin menimba dan memberi ilmu kepada trader kita. Penganjuran kelas akan sentiasa kita buat demi manafaat bersama. Disiplin diri kita. InsyaAllah akan berjaya. Semoga Success! ๐Ÿ˜Š utk maklumat lanjut, blh hubungi saya kak liza 0138848508.
https://secure.piphijaultd.com/site/registration?partner=_zPVr2977G


Comments

Popular posts from this blog

CARA REGISTER STEP BY STEP PIPHIJAU

BROKER MANA SATU?